Saturday, May 22, 2010

Cand incepi sa numeri inapoi

Si incerci sa te uiti (chioras, asa) inainte, atunci ceva incepe sa scartaie. Ploaie ploaie, dar e sfarsitul unii mai, dar...ce sa mai?! Se sincronizeaza cu alte tunete si fulgere.

N-am mai dat pe aici din cauza desi as spune mai degraba datorita trainingului in Kazimierz Dolny, undeva in est, langa Lublin. Mid-term training, Vojtek din nou, hostel dragut, oameni faini si prea cuminti, surprize placute, ceva concluzii si mult dorita intoarcere acasa. Acasa, adica in Tarnowskie Góry, care s-a dovedit a fi ceea ce cred in momentul in care am iesit din gara si mi-am vazut prietenii:)

Si am revenit la dragalasul ritm, prin care vreau sa-mi umplu ultimele saptamani aici. Am investigat echipa Agentiei Nationale si am gasit niste linkuri noi si informatii, asa ca lista din dreapta s-a lungit un piculet.

Azi e meci. Sa dorm sau sa plec iar?

No comments:

Post a Comment