Thursday, November 11, 2010

Contactati, intrebati si cu EVS plecati!:D

Buna seara, tovarasi!

Uite asa, ca tot incepem treaba, mi-am procurat o adresa de mail speciala, pe care imi puteti scrie la orice ora si cu orice ocazie. Evident, subiectul trebuie sa fie EVS sau, ma rog, planuri de voluntariat pe termen lung si ne descurcam noi:D

Aceasta magica adresa este: evsklara@yahoo.com

Ca sa va spun mirobolanta mea idee, am compus-o din EVS si numele meu, dar daca e citit asa cu atentie o sa auziti si un ASK pe la mijloc. A? Nu ca-i fain?:))

pupi, ceau

2 comments:

  1. clara, eu vreau sa mai merg:):) se poate?>:d<

    ReplyDelete
  2. salut dienutz:D:* da, se poate sa mai mergem o data, dar sunt anumite conditii: sa nu fi fost un an si sa ai o conditie sociala problematica sau parinti divortati, sau nu stiu ce probleme de sanatate:)

    ReplyDelete