Sunday, November 7, 2010

Paradoaxe

Din pacate frustrarea atmosferica se resimte in starea cotidiana a psihicului meu. O fi si problema soarelui cu totul ciudat de noiembrie, or fi si banii, o fi licenta (asta e si mai ciudat), o fi distanta, cainii sau apa plata, FNT si biletele lui, jegul din baie, Coca Cola din cana mea, blogul asta cretin.

Mi se pare ca dureaza mult pana in decembrie si in acelasi timp ma calca timpul pe calcaie. Parca vreau sa fac de toate si n-apuc sa fac nimic. Astept raspunsul decanului la cererea mea in legatura cu prezentarea EVS. In rest, incerc activitati pe alte planuri: lipesc colturi pe ici pe colo, mai carpesc o soseta, mai fac un ban, mai trec pe la EXIT. Si in tot timpul asta cheltuiesc o gramada de bani si nu-mi dau seama pe ce. Imi merge bine, dar ori e prea incet, ori nu-mi permit sa-mi mearga si mai bine.

Termina-s-ar facultatea. Si-om fugi. Nu de ceva, ci catre ceva.

2 comments: