Wednesday, March 14, 2012

cazuiurlaimaridicai

Sper. Nu stiu daca v-ati intrebat ce mai fac, ce mai behai, dar mie mi-e dor de voi, asa cum stiti, asa ca profit de talentele Virgin Media proaspat instalate pe Alva Street 25 scriind un post pe acest blog minunat si prafuit.

De trei saptamani sunt in casa cea noua, de patru tusesc si de vreo doua am intrat in depresie. Se leaga bine de tot, starea mea fizica mi-a dat peste cap circarii, asa cum v-am mai zis, si inca nu mi-am revenit. E al dracului de greu cu primavara asta. Acum o saptamana si jumatate am fost la doctor aici, o sa va povestesc altadata mai multe despre sistemul medical britanic. Pardon, Scotian. Pardon, despre cum a mers treaba la spitalul St. John din pseudo-localitatea in care locuieste Jasiu, Livingston. Aproape de Edinburgh, oricum. Concluzia a fost (imbucuratoare) ca n-am nimic la plamani, ca e doar un virus, si am fost sfatuita sa iau...paracetamol. Pentru febra usoara si dureri. Atat. Am fost fericita. A trecut o saptamana, be-he-he, be-he-he, panica a revenit. De ce nu trece?!?! Eu vreau sa treaca. Azi, la mijlocul celei de-a doua saptamani, i-am scris doctorului meu de la Bucuresti, care a fost super-mega si mi-a raspuns imediat, cu rugamintea sa-l sun azi la 22.00. L-am sunat si m-a uns pe suflet cu incurajari si sfaturi. Un siropel, un nurofen, o vitamina C si bafta multa! Aia e, am prins virus cretin, nu l-am tratat la timp, acum trag cum n-am tras, dar o sa supravietuiesc. Asta in caz ca erati ingrijorati ca ma intorc prea devreme acasa.

Dar eu tot tin sa vorbesc despre casa, despre mine si despre ploile mele scotiene. Momentan, mi-e gri pe-aici. Pentru prima data in viata, mi-e dor de casa, dragii mei! Cred ca are legatura si cu mediul in care traiesc, dar despre a fi AU PAIR o sa va povestesc detaliat in postul urmator. Ideea generala ar fi ca nu-i usor. Deloc. Mai ales pentru cineva ca mine. Initial, de la prea mult bun simt, mi-a fost rusine sa ma folosesc de mancare. Vorba aia, cu rusinea mori de foame. Ca sa intelegeti, ca Au Pair, ai o suma modica de bani pe saptamana, cazarea si mancarea asigurate. Am camera mea, baia mea, pot sa mananc orice din casa, etc. Apoi, trebuie sa ai grija de un copil. Pff. Ce responsabilitate!! Cand ma gandesc ca alte fete se baga la familii cu 2-3 copii. Uau! Eu o duc bine, sa zicem. Ala mic e un scump; un destept; un agitat; un mic monstru; un mic...eu:)) Aaaaa, si plimb si hranesc 3 caini, mai nou.

Aceasta melancolie blegoasa a mea e legata oarecum si de clima de aici. Cele mai multe zile sunt gri si asta nu-mi prieste deloc. Mai mult, ma bate vantul in mecla aproape in fiecare zi, si numai vajaitul ala pe langa urechi douzeci de minute poate sa-i strice ziua unui sensibilos. Apoi, e orasul. E suuuuper-fain! La fel de gri, dar frumos! Cu toate astea, fiind la primul meu job, sunt, imaginati-va, oh, vai, ah, ataaaat de obosita incat..da, in prima luna m-am culcat doar la 20:30. Ha! Acum e aproape 22:00.

(N. tocmai a venit in sufragerie si, ca de obicei, m-a invitat la un pahar de alcool. In general ma serveste cu vin, de data asta mi-a propus un gin cu tonic plus un zambet imbietor. O sa beau un ceai, nu mi-a placut ginul niciodata. Dar a fost foarte tentant.)

Mi se termina bateria.

pupi



LATER EDIT: Aveam net numai in sufragerie, dar acum am verificat si merge si in camera mea. Mi-a fost marit salariul. In final, tot raul spre bine. Of, vreau si eu sa dramatizez o data si nu-mi iese!

3 comments:

  1. hang in there! niciodata griul nu-i atat de gri pe cat pare :D. iar din exterior pare un "gri" destul de colorat ;)), dupa cele descrise. oricat de mult ploua, nu o sa ploua la infinit. si cand va da soarele, te vei bucura de el mult mai mult decat oricine :).
    legat de tuse, eu din noiembrie ma lupt cu ea. la fel, virus! cred ca ii place sa calatoreasca :)). nu stiu daca se gasesc si pe acolo, dar poate faci rost...Erdomed si ACC! pam-pam! am incercat foarte multe pana am dat de ele. parca ar fi o reclama de teleshopping :)). in rest lapte-ou-miere combination si sare fierbinte pe piept.
    sa te faci bine! universul are nevoie de tine! >:D<>:D<

    ReplyDelete
  2. soarele nordic dupa multe luni de ploi, ceata si nori e cel mai cald si placut! ai sa te convingi! mai rezista vreo 4-5 sapt si o sa-si faca aparitia! take care cu raceala, dar nu innebuni! inteleg prin ce treci, anu asta am racit de 4 ori in 3 luni..adica, din 3 luni vreo 2 sapt am fost ok :)) a fost de-a dreptul sad. ia niste vitamine, ajuta mult! experienta asta va parea un joc peste ceva timp! ia tot ce poti din ea si cand obosesti sa fii obosita ( :) ) incepi si gandeste-te ce vrei pe mai departe. mi-e dor de tine de mor, Clarici! mi-ar fi placut sa vin sa te vad, dar planul meu a esuat, conferinta era adresata doctoranzilor :(( oricum, odata ajunsa in Milano...cine stie?! poate un weekend tot vin! spune-i lu Iasu ca daca n-are grija de tine il mananc! si nu, nu are nicio scuza! :) te pupacesc tare and don't let u're inside sun go down :D

    ReplyDelete
  3. maaaaai, fetelor, multumesc multumesc multumesc! Laura, sa stii ca mi-ai convins convingerile!:D Iau vitamine si am maaare pofta de mancare, mananc intr-una, stii ca mananc foarte sanatos si iau si vitamine! Dar pentru ca stiu ca si tu mananci sanatos (si multi ar spune ideal, pentru ca mananci carne si toate cele) si faptul ca organismul tau are de luptat la fel confirma faptul ca fiind mereu in miscare, schimbarile de clima, de tara, calatoriile cu mijloace de transport in comun, ne expun la multe tipuri de boli iar imunitatea noastra scade in toate conditiile astea. Si mie mi-e dor de tine buai si te astept! Oricand! Jasiu are grija de mine maaare, fara el eram acasa deja:))

    Livia!!!!:D:D:D Erdomed mi-a zis si mie dragul meu doctor sa iau! O sa caut! Esti super, ma! Te vreau la bere! :D Tuse din noiembrie?!?! Mama, ce sanatoasa ma simt!

    Fetelor, mi-am inceput ziua cu aceste lungi si frumoase mesaje ale voastre! Ma duc sa-mi cumpar (un nou rand de) sirop si vorbim ca-s conectata acum!:> aha aha! va iubi pupi mumi tzutzi!!!!!!!!>:D<

    ReplyDelete