Sunday, March 18, 2012

Matrics riloudid

Am revenit, aproape in forta! Dupa un sfarsit de saptamana plin, m-am asezat la laptop cu o mecla diferita de cea de saptamana trecuta. In doua saptamani am vacanta si voi fi singura acasa pentru multe zile. Timp de plimbari disperate de una singura si, mai ales, de filme si carti pe englezeste. De-abia astept, am impresia ca o sa-mi incarc bateriile numai bine pentru inca 3 luni de stat aici.

Azi am fost in Linlithgow, la douazeci de minute de Edinburgh, cu trenul. Obiectiv: Linlithgow Palace. Ce minunatie!!! Ruine in stare deosebit de buna si posibilitatea de a explora labirintul din interior fara nicio restrictie! Cu vantul in ceafa si soarele in ochi, ne-am plimbat vreo doua ore si am luat pranzul pe iarba, langa lacul ce inconjoara palatul in semicerc si apoi am dat o tura prin orasel, de-a lungul canalului care se intinde paralel cu strada principala (tind sa cred si unica).
Ieri am fost cu Jasiu la gradina botanica si ne-am holbat la flocirele, dupa o raita fara succes prin secondurile din Stockbrdge, de care v-am zis mai pe la inceput. Am continuat cu o cana de jumatate de litru de cafea si, dupa ce am dat in balbaiala, am mers in The Trone si in Banshee, doua puburi/cluburi din partea veche a orasului, sa facem ceva ce n-am mai facut demult: sa socializam alcoolic. Am finalizat cu o cina care putea a peste, in apartamentul prietenilor nostri din Polonia, care ne-au gazduit cu drag. Mi se pare ca ma trezesc incet la viata si ca nu mai gandesc atat de mult. Sa vedem cum rezolvam mai departe.

Sper ca esti bine si tu, draga. Pupi

No comments:

Post a Comment