Thursday, October 8, 2009

Facts

Nu mai stiu acum daca sa fiu fericita pentru ca mi-e somn desi e doar ora zero sau sa stram din nas ca s-ar putea sa adorm uitandu-ma la The Aristocats. Yep yep! Ziua de azi? 4 cursuri, 2 profi noi din 4, materie noua, 2 studenti popositi pe meleaguri romanesti cu burse Erasmus. Vreau sa plec, inca vreau sa se intample ceva. Inca nu am internetul facut si imi uit ideile. Sunt pierduta intr-o atmosfera in care mi se decoloreaza sentimentele si impresiile, uit ce parere am despre ziua de azi, de fapt uit ce s-a intamplat astazi. Imi lipseste profunzimea si dificultatea in relatiile cu oamenii, teama de norii de toamna, depresia, nici macar simplul gand la sesiunea plina de examene care urmeaza nu-mi induce o stare de disconfort autentica. Oamenii din jur nu ma provoaca, situatiile in care ma regasesc sunt banale: cumparatul manualelor, drum la autogara, pauzele la facultate. Sa-mi reiau activitatile extra-curs sau sa ma concentrez asupra noului val de materii? Ce sa fac? Cum sa fac? Simt ca ma plafonez, din nou, incet si sigur. Trebuie sa plec!!! Si apropo, chiar merge:

If I stay there will be troubleeee
And if I go it will be doubleeee.

Ba nu, e chiar invers! Ohh dammit!

No comments:

Post a Comment