Saturday, October 24, 2009

Nu ma straduiesc

Nu prea fac nimic in afara de a sta, de a asculta muzica si de a dori cu mintea ceva de care ma pot bucura cu sufletul. Ca altadata. In toamna de afara vanturile batin mod normal, e soare cateodata dar pe oameni ii ploua ca intotdeauna. Ei tot incearca sa se ascunda de furtuna prin multime, dar nu stiu ca si multimea are ploile ei si ca trebuie sa vasleasca in propriile baci, pana nu mai pot. Sau pana pot din nou. Eu ma gandesc iar ca va trebui sa sar intr-o noua barca si parca acum mi-e frica de salt, ca si cum cea in care ma aflu acum ar fi foarte comoda si devenita familiara. Ma duc curentii si mi-e bine, dar as incerca-o inca pe cea in care as putea vasli spre Vistula. Wanderlust...

A! Si am mai zis de marinarii si piratii cu care ma tot intalnesc? Ei fac marea asta mai interesanta si parca valurile, chiar daca ma fac ciuciulete, sunt placute si functioneaza ca un...Refreshment! Mi-a venit in minte Schweppes si maimuta aia geniala!:))


A! M-am indragostit! Mi-au placut intotdeauna felinele, de la leoparzi la pisici, dar astazi am ochit pantera neagra! E absolut geniala si nu numai pentru ca e neagra! Uite, mi-ar placea sa ma plimb cu barca in zonele in care isi alearga ea scopurile si-si sfasie dorintele. Dar pentru asta as avea nevoie de cel putin o barca cu motor.

Mi se pare ca am o banda de muste infasurata in jurul meu. Se tot strang. Ma intreb, insa, daca sa ma simt ca laptele, sau de cacat?

No comments:

Post a Comment