Monday, December 21, 2009

Daca mor azi

Nu faceam decat sa citesc niste wikipedia (stiu, mai bine mi-as lua cartea dar mancam niste istorie pe scurt ha), descopeream ca-mi place swing-ul si ma gandeam la plecare..Si-mi vine in minte ceva natural si totusi sumbru, care nu ma ingrozeste si nu-mi trimite fiori pe sira spinarii, ci pur si simplu ma oftica. Adica nu la timpul prezent ci la un conditional-optativ, care, desi e imposibil, sper sa fie cat mai optativ. Poate voi opta intr-o zi, dar cu siguranta nu acum, acum sunt mult prea ocupata ca sa mor.

Si, printre altele, problema mea este urmatoarea: daca mor, o sa raman cu muuuulte lucruri neterminate. Daca mor prin surprindere bineinteles. :))))) Prin suprindere, ca si cum ma opresc din respirat, inchid ochii si-mi zic omege, vetefe, am murit, rahat, ce surprinsa sunt!!! Socata chiar..


Bine, sa nu creada nimeni ca acum voi sta sa fac filosofie pe aceasta tema vasta si surprinzatoare, dar ciudate momente in care ma gandesc la moarte. Ma gandesc sa-mi fac o lista pe care sa o updatez o data pe saptamana, in caz ca apare vreo...surpriza. Ceva gen un mail, doua, anumitor persoane pe domeniu administrativ, cateva ,,te iubesc"-uri pentru anumite persoane, un anunt pe facebook ca sa nu-mi mai trimita gifturi pe Farmville si mesaje de ,,la multi ani" pe 25 noiembrie, cateva mesaje de ,,ma bucur ca v-am cunoscut", o lista de obiecte ale mele ca pomana pentru anumite persoane, jurnalele mele, poeziile mele, parolele pe diferitele conturi...Doamne dar sunt chiar multe de facut...Ma intreb daca se ofera cineva sa-mi tina lista pentru ca nu ma descurc. Alex, esti acolo? La tine ma gandeam:))

Asta e un post foarte ciudat, dar sper sa nu-mi mai zica nimeni ca nu ma gandesc la ziua de maine. Nu ca mi-ar fi zis cineva, dar nu se stie. Sunt chiar foarte..prevazatoare din cate se poate observa.

Funny. Acum sa ma intorc la treaba. Cat mai apuc.

No comments:

Post a Comment