Tuesday, December 15, 2009

Unitate in diversitate

Ce am vazut azi: lituanieni frumosi si reci, francezi urati si betivi, o italianca cu engleza aproape perfecta, evident, avea motive in stil Work and Travel in America, un portughez destept care comenteaza la orice, doua nevinovate din Georgia, tara despre care oamenii nu prea au auzit in afara de...romani si portughezul cu pricina. Am aflat in schimb ca Georgia este tara natala a lui Katie Melua. Ha! Ei bine, oamenii astia nu cunosc harta Europei. Si vorbesc serios! Dar este harta Europei! Pana si eu stiu harta Europei, tari cu tot cu capitale! Oh doamne! O catelusa cu 11 pui.

La ce intrebari mi s-a raspuns azi: la cateva neimportante.

Mi-am pus pe masa o mica parte din problemele care ma macina, iar trainerul, care a terminat psihologia, alaturi de ceilalti 5 romani (printre care si un tigan ungur care nu stie sa vorbeasca nici romana, nici engleza) m-au ajutat cu cateva sfaturi si ganduri bune.

Astazi m-am simtit mai aproape de ai mei. De cei langa care nu voi mai fi peste 3 saptamani. Poate tocmai din cauza asta.

Mi s-a spus sa am grija ce-mi doresc si deja mi-e frica. Incerc sa nu-mi mai doresc nimic.

No comments:

Post a Comment