Thursday, November 19, 2009

Paltonasul Mov

N-am dormit de aproape 48 de ore si, ca de obicei, unul dintre motive este Paltonasul Mov pe care l-am primit cadou acum un an si pe care il port cu mine de atunci, zi de zi, non-stop, cu care ma laud in fata tuturor, cu care ma imbrac cand imi e frig, cu care ma imbrac cand imi e cald, in buzunarele caruia imi afund mainile atunci cand nu am o alta mana pe care sa o mangai. Paltonasul Mov este un gen special de haina, un fel de geaca dirigului (special creata pentru purtarea pe orice vreme). Cateodata se inchide la culoare si devine un mov mai inchis si atunci stiu ca trebuie sa-l spal ca lumea si sa-i dau cu o portie buna de balsam, alteori chiar mi se pare greu si obositor, il dau jos, il pun pe pat si-l amenint ca daca nu e cuminte o sa-mi iau o geaca de piele pe mine. Dar nu numai ca Paltonasul Mov nu ma crede, dar ma asculta si isi revine si aproape ca se pune la loc de unul singur.
Ei bine, noaptea asta eu si Paltonasul Mov am avut o mica discutie despre shopping si in ce combinatii vestimentare s-ar integra, si-mi spunea ceva despre o pereche de pantaloni rosii pe care i-a vazut el acum vreo 6 luni intr-un magazin cu aripi si muzica tare si la care tot viseaza de atunci. Si am tot discutat daca se asorteaza sau nu, cum ar fi mai bine sa-i abordeze si sa-i intrebe daca se simt bine in compania Mov si apoi am hotarat ca maine mergem sa-i probez, sa vad cum arata impreuna. Eu sunt sigura ca desi e o combinatie ciudata, Mov si Rosu sunt niste culori cu personalitate si m-ar face sa arat bestial. Sa vedem acum ce parere vor avea si pantalonii aia...Care, am uitat sa mentionez, sunt skinny.

Sincer vorbind, cand am primit Paltonasul Mov si m-am uitat pe eticheta unde scria Made in Focsani, Romania, nu mi-a venit sa cred ca sunt de pe Pamant, eram GEN, OMG, WTF, asta chiar exista si in timp, dupa ce mi-am dat seama ca imi si vine foarte bine, like it really fits me, you know, adica imi vine turnat, am hotarat sa nu-l mai dau jos niciodata. Sper sa nu ma ingras si nici el sa nu intre la apa!


Mi-e foame si e numai vina Paltonasului Mov ca am fost imbracata cu el pana acum si am stat cateva ore bune ca sa ma privesc in oglinda, eu ma uitam la el, el parca se uita la mine, nu prea ne-am inteles dar, in final, am facut pace, ca de obicei. E genial Paltonasul asta, chiar daca toamna o ia putin razna, cred ca de la frig.


O faza tare: eram odata intr-un club si mie-mi placea de un tip si tipul se uita la mine si eu am crezut ca ma place, dar de fapt ii placea numai Paltonasul Mov. Ce m-am ofticat in seara aia, dar acum imi vine sa rad. Paltonasul Mov n-avea nicio treaba oricum, el tot treaba cu pantalonii aia rosii avea. Doamneeee ce Paltonas naravas!


Mi-e si somn acum, dar am tras si niste concluzii. Omul nu face haina. Haina nu face omul. Omul e una cu haina. Eu imi iubesc Paltonasul Mov la nebunie!

No comments:

Post a Comment