Tuesday, November 24, 2009

Teenage wasteland

Se incheie etapa ,,teen", deci mai e putin si voi fi cu adevarat wasted. Sunt ani in care am facut multe, dar nu cate as fi vrut, in care am intrebat multe, dar nu mi s-a raspuns indeajuns, in care m-am cautat si, din fericire, uneori chiar m-am gasit. M-am gasit si m-am regasit in locuri pe care le-am vizitat, in oameni pe care i-am intalnit si i-am iubit, in randuri pe care le-am citit, in muzici pe care le-am ascultat. As putea sa fac un inventar, dar probabil m-ar prinde 21 cu lista nefinalizata, dar cred ca cel mai important e ca ma simt bine cu ce sunt si, mai ales, cu cine sunt. Si pentru mine a fost si este cel mai important, pentru ca ma ajuta sa transmit starea de bine mai departe. Ce e si mai fain e ca imi si iese.

Ma gandeam sa ma gandesc la ce imi doresc de data asta, dar totul mi se intampla dinainte, asa ca nu-mi doresc decat sa am ocazia. Si nu una anume, ci Ocazia. Ocazia de care, oricare ar fi ea, eu voi profita, adica nu voi face nimic diferit de ceea ce am facut pana acum si numai asta ma umple de bucurie. Oare bucuria in portii mari si frecvente inseamna fericire? Pentru ca eu asa simt.

Weekendul la Cluj sau noaptea trecuta, in care m-am simtit genial alaturi de colegii mei de facultate au fost doua portii mari de bucurie care, desi fizic m-au epuizat (totusi pentru o scurta perioada pentru ca maine o iau de la capat), mi-au energizat spiritul mai ceva ca supradozele de cafeina la oferta cu 16 lei. Cu ocazia maratonului prin Ardeal, despre care voi face un post cu totul si cu totul special, mi-am facut un nou prieten: il cheama Nicusor, e tepos, bea o data pe saptamana si are parul lung si blond. Ah, si e un Oreocereus Trollii. As in cactus. Aha, inteapa;)

Intre timp, tara are probleme: alegerile. Tara are probleme, de toate felurile, tot timpul si in toate domeniile. Punandu-le laolalta cu starea mea, reiese ca sunt o ignoranta nenorocita si ca ma doare fix...undeva atat timp cat nu mi se permite sa fac nimic. Ca deh, eu as face. Mi-am propus asa, spontan, sa inchei pe ton politic: Mmmm..U.E.C.F.R. si..


SA TRAIESC BINE!!!




Out here in the fields
I fought for my meals
I get my back into my living
I don't need to fight
To prove I'm right
I don't need to be forgiven

Don't cry
Don't raise your eye
It's only teenage wasteland

Sally, take my hand
Travel south crossland
Put out the fire
And don't look past my shoulder

The exodus is here
The happy ones are near
Let's get together
Before we get much older

Teenage wasteland
It's only teenage wasteland
Teenage wasteland, oh yeah
Teenage wasteland
They're all wasted

No comments:

Post a Comment