Monday, February 15, 2010

Copii

Azi am lucrat cu un numar maaare de copii. Ciudat e ca mi-a placut la nebunie, dar putem pune la socoteala si faptul ca a fost prima zi din cele doua saptamani de vacanta inter-semestriala pentru scoli primare si..licee. Cred. Incep sa inteleg poloneza. Simt eu ca e tot mai bine. Din cauza ca Ivo stie, iar de la inceput toti mi-au zis ,,foarte bine", mi-au crescut pretentiile intr-un mod absurd: e imposibil ca intr-o luna sa inteleg tot si sa ma pot si exprima. Cred ca e foarte bine deocamdata, din pacate nu stiu cat timp voi avea in urmatoarele doua saptamani sa studiez.

Ma asteapta un weekend nebun in Cracovia, suc proaspat de portocale si voluntari EVS. Astept cu nerabdare sa treaca urmatoarele 4 zile si totusi, mai bine ma mai gandesc, pentru ca timpul oricum trece pe langa mine si uit sa-i spun sa se mai opreasca un pic..sa respir.

Azi m-am plimbat chiauna o jumatate de ora prin carrefour, ca sa sfarsesc cumparand tutun pentru pipa in loc de tigari.

De ce sunt oamenii de asa natura, incat cand li se face sete numai in desert, iar cand paharul cu suc de portocale in fata, incep sa se gandeasca. Ieri am primit inca o confirmare ca viata e frumoasa si mai lipsea din peisaj Andreea Marin. Nu pot sa nu zambesc si inca sa ma intreb ce facem noi aici de fapt? Pfff..

No comments:

Post a Comment