Saturday, February 6, 2010

E timpul

Sa mai zic ceva. Liniute:

- Weekendul trecut am fost la munte, am schiat trei zile la rand, am baut si am mancat, ne am uitat la House M.D. (oamenii astia de-abia acum se uita la al 4-lea sezon) si la The Doors filmul;

- Nu l-am bagat pe Ivo aproape deloc in seama;

- Am avut intalnirea generala pentru stabilirea detaliilor in vederea cursului de spaniola pe care il voi sustine. Am 7-8 ,,cursanti", numar impresionant pentru mine si abia astept sa incep treaba, peste o saptamana;

- Am avut conferinta: eu, Ivo, Aga (coordinatoarea proiectului), Anka si Basia (mentorul nostru) pe tema ,,Relatia problematica intre cei doi voluntari". Am spus cu usurinta ce aveam pe suflet, mi s-a dat dreptate in tacere, iar Mutulica a ingaimat doua vorbe. Rezultatele, insa, incep sa se vada. Acum sta in camera lui si canta la chitara si din cand in cand face glume;

- Ieri am avut, sau trebuia sa am, un fel de Romanian Party cu iz national(ist) si prezentare power-point. Nu s-a intamplat. Am mancat pizza si am inceput sa bem bere. Am baut bere cu sirop de capsuni, ca asta e foarte trendy pe-aici. Dupa ce mi-am dat intalnire cu un personaj din Cracovia in Cracovia si dupa cele 4 beri XXL pe care le-am baut de caciula, eu si fetele ne-am indreptat (gresit spus tinand cont ca mergeam in zig-zag) catre apartamentul Basiei. Unde mi s-a rupt firul.

- Am in gand un proiect. Dar il tin acolo;

- Poimaine iau trenul spre Varsovia pentru training. Sunt nerabdatoare ca fata mare la maritat. Asa era? Teribil;

That's all, folks! Totul a fost mult mai complex..dar ieri am avut petrecerea. Somn usor!



P.S. Inca imi plac mandarinele:)

No comments:

Post a Comment