Thursday, February 18, 2010

Inundatie dinspre inauntru

Polonia e teribila iarna, concluziona ea. E atat de multa zapada, incat atunci cand temperatura creste si aceasta se topeste, ai impresia ca mergi pe apa. Problema e ca nu mergi pe ea, ci prin ea, sau, in cel mai rau caz, merge ea prin tine. Nu este insa atat de grav dupa ce iti dai seama ca a lucra cu copii si pentru copii e o placere care devine si mai mare atunci cand iti striga numele si se lupta care sa stea mai mult in bratele tale. Si sunt atat de frumosi! Media de varsta este 10, insa sunt si mai mici.

Intre timp, mi-am facut si favoriti: de la Veronica, 25 de kilograme, ochi mari si albastri, vorbareata si agitata, la Agata, o roscovana frumoasa, care canta la pian, pe care am remarcat-o din prima zi si la Marta, pe care inca n-am apucat sa o iau in brate, dar e blonda, cu ochi albastri, cu fata alba umbrita de un breton gros pe toata fruntea si e mica mica de tot! Baietii s-au relaxat si ei, in general, la varsta asta, sunt foarte timizi cand vine vorba de o ,,fata mai mare", caci, cred eu, mai bine pentru mine, nu ma vad ca pe una dintre doamnele care conduc activitatile si de care nu sunt intimidati in niciun fel.

Ce stiu sigur este ca o sa-mi fie foarte dor de ei. Si mai frumos e cand stiu ca si lor le va fi dor de mine, inainte sa ma uite de tot.

No comments:

Post a Comment