Saturday, January 23, 2010

am si gasit

Prima data de cand sunt in Polonia si recurg la ritualul meu pseudo-bulimic: bag in mine paine cu orice dar mai ales cu ceapa. Trecand peste aceasta declaratie puturoasa, voi face un anunt: cel mai proaspat Piece of Shart (pe care m-am gandit ca-l pot readapta la Piss of Art in functie de calitatea produsului) se afla pe un...blog. Asta se intampla cand gandurile tale se gandesc... la prostii iar tu recunosti si o mai faci si public. Ei bine, stii, ca in cercul AA, daca tot ai admis ca ai o problema, pune mana si incearca s-o rezolvi. Da Log Out, sau treci mai des pe la scoala.


A si alta treaba noua de aici: am dat, in final, peste o ceapa care chiar ustura. Noroc ca pot s-o sting cu lapte. Ca berea... vodka..sau romul lu' Romeo sa-ti dea Domnu' sanatate Ana, nu uit noaptea aia si apropo Alex poate-i pasezi un link si ei ca sa fie mai directa multumirea. Hai ca va pup pe toate, inalt cacaoa in cinstea voastra, bafta la Remi!


Ar trebui sa ma las de interneturi si chestii on-line, acum portocalele se storc prin telefoane mobile. Sincer, nu stiu cine ma intelege. Ideea e ca revin, cu perseverenta-mi cunoscuta haha, la primul capitol din Svejk. O sa te sun, domnisoara, si o sa-ti citesc fragmente amuzante, ca sa nu mai fi suparata pe mine. Stii ca sufar de sindrom.


csocso



P.S. ,,Direct" nu are grad de comparatie. Cel putin nu in cazul asta. Cine si-a dat seama are o bere de la mine. Vorba vine..

No comments:

Post a Comment