Saturday, January 9, 2010

Salata bulgareasca

Te-ai prins, nu? Le cam tace, are 24 de primaveri sau cum se spune si atunci cand se plictiseste incepe sa transpire. Sper sa aiba mereu activitati. Are 1.90 si canta la chitara, intre timp a terminat artele si a stat vreo 8 luni in Lituania. Vom trage o raita pe acolo, impreuna. Cum spuneam, vorbeste cam putin, dar cica ,,unii au nevoie de mai mult timp". Asa o fi, pana una alta il dezvat eu. Stie sa gateasca, dar pana acum, da, pana acum eu am facut doua seri la rand pastele, cu tot cu sosul meu speshal de ceapa calita cu salam. Azi am fript cartofi, am incalzit la tigaie doua pulpe de pui scarboase si semi-preparat, am facut salata de rosii, castraveti si ceapa si mujdei de usturoi cu smantana. I-am zis sa-si puna pe cartofi si i-a placut.

Intelege poloneza foarte bine, pentru ca seamana cu bulgara, dar vorbeste de parca ar avea galuste-n gura. Din fericire, are o engleza uimitor de corecta, ca sa nu mai zic ca e perfect de avut prin preajma cand nu stii cum sa traduci ,,dulap", sau ,,cana".

Altceva? Am fost in camera lui cand nu era acasa si am vazut ca are foarte putin haine, printre care o camasa faina. Ma intreb cand se va hotari sa poarte si altceva in afara de hanoracul gri.

Duminica pregatim o cina romantica pentru gazdele noastre, cateva fete din organizatie si Anka. Coordonatoarea proiectului, Aga, e plecata in Estonia o saptamana si va lipsi, din pacate. E o fata foarte activa si...o frumoasa. Don't get me wrong.

Restul voi descoperi pe parcurs, dar oamenii de-aici, cel putin cei pe care i-am cunoscut pana acum, m-au facut sa ma simt ca acasa, incercand sa ofere cat pot de mult pentru bunastarea noastra. Nimic mai imbucurator!

No comments:

Post a Comment