Friday, January 22, 2010

sase sute douasopt virgula patruzeci

Pentru ca numarul asta e prea mare si pentru ca eu nu pot vorbi cu cifrele cum fac altii, nu le inteleg si nu ma inteleg. Pentru ca poloneza e o limba a dracului de grea si de slava, nu are reguli si cursul asta intensiv incearca sa ma depaseasca. Pentru ca e frig rau de tot afara si in bucatarie si in baie, iar la mine in camera e cald si bine. Pentru ca abia astept sa incepem activitatea propriu-zisa caci am senzatia ca intru in rutina (o nuuuu!!!). Pentru ca nu ma pot trezi dimineata devreme si nu ma pot culca odata cu gainile. Pentru ca ma tot macina ganduri. Pentru ca m-am chinuit sa-i prepar ultima tigara din tutunul care mi-a ramas. Pentru ca n-am mancat prea sanatos si prea...cald in ultimul timp.

Raspunsul la intrebarea: De ce am avut o zi proasta?

No comments:

Post a Comment