Saturday, January 9, 2010

Observatii cu liniuta

- Sibiul e frumos, dar pare-mi-se ca gasesti cel putin un sfert din el in orice oras din Polonia ai merge;

- Ceausescu a facut o treaba buna. Oamenii astia nu prea au auzit de incalzire centralizata;

- Engleza? Nie. La 17 ani, noi luam Cambridge Certificate in Advanced English, ei invata diferenta intre ,,too...to" si ,,not...enough to";

- Moneda: Zlot. De 30 de Zloti mananci o gramadaaaaaaaa!!! Intru in Biedronka si imi vine sa cumpar tot supermarketul. Exemplu in curand;

- Se stie, dar nu pot sa nu remarc: aproape toata lumea are ochi albastri. De-aia am decis sa ma vopsesc:))

- E atat de bine, ca deja plec la Milano in martie. Cu mai putin de 20 de euro;

- In februarie am trainingul on-arrival, la Varsovia;

- Remarca astazi, in Carrefour: punga de tutun Drums, 12 zloti. Pachet Durex, 13 zloti si ceva. Concluzie: iesi mai ieftin daca fumezi vreo 80 de tigari decat daca vrei sa faci sex de 4 ori.

- Poloneza e o limba pe cat de frumoasa (cu toata subiectivitatea asumata), pe atat de groaznic de greu de invatat. Nu are reguli, are o pronuntie teribila, iar unii cica au descris-o ca fiind un ,,fashait de punga". Dar eu tot o s-o invat. Imi place aici la nebunie si spun toate astea cu un singur motiv: sa te fac sa-ti iei zborul cat de curand, oriunde, cateva luni, pentru ca merita!!!

Cam atat pentru astazi, am recuperat, sper. Poze, cat de curand!



P.S. Ah...Il las pentru postul urmator.

No comments:

Post a Comment