Monday, January 18, 2010

Cateodata

Nu stiu de ce m-as mai mira daca m-as trezi intr-o dimineata cu toate caciulile din lume la usa. Sau daca, brusc, m-as teleporta acolo unde ninge mai mult ca aici. Sau daca, de exemplu, m-as trezi cu o gaura mare in piept si, din cealalta camera, sa-mi aud inima strigandu-ma: toata lumea toata lumea sare-acum cu mine! Probabil ca ar trebui sa zambesc si sa nu uit sa zic multumesc in gura mare, numai ca nu zambesc ci rad si nu prea stiu cui sa-i multumesc. Dar eu sunt foarte recunoscatoare.

Si, evident, sunt si cunoscatoare si pot spune sigur ca aseara, pe la ora 20 si 36 de minute, o lebada de pe Vistula imi facea avansuri. Se uita la mine cand cu un ochi, cand cu altul, poate-poate mi-o gasi un defect, Dupa care am vazut ca de fapt sunt toate niste usuratice (de-aia si plutesc asa) si ca asa fac ele cu turistii, flirteaza ce flirteaza, apoi intorc fundul si-si vad de ritualuri. Oricum ma simteam deja regina cu tot cu coroana, cand in spatele meu zacea castelul si de-abia acum imi dau seama cine-mi soptea ca ma asteapta cat de curand posibil!

Apoi, vorba lu' colegu, m-am dus sa halesc un Shishkebab, in cinstea lui, pana isi facea aparitia si eu imi puteam termina si cafeaua de la ora douajdoua noaptea, ca sa ma tina in priza pana dimineata. Dupa cum v-am mai spus, de la kebab la portocale este numai un singur pas, sau inca un prenume, asemanator cu numele meu, dar asta nu este chiar atat de relevant. Important e ca dupa ce le-am masurat, le-am cantarit si cumparat, mai intai am gustat, putin din fiecare si apoi le-am pus in storcator. Din pacate, sucul natural de portocale este foarte costisitor, unde mai pui ca se consuma repede, iar fructele, exotice de fel, mai greu de gasit. Numai din cand in cand, la cate un schimb international de portocale pe cirese sau gutui, depinde acum si de anotimp si asa, pe fuga.

Si s-a facut dimineata si desi mie inca mi-era sete trebuia sa plec acasa, unde mananc mai mult mere si cateodata ma mai uit pe net sau prin diverse cataloage si imi fac planuri de salate cu portocale, banane, kiwi si frisca. Offffff nu mai pot de pofta!!!

Important este ca am avut parte de o noapte teribil de..faina in Cracovia. Intoarsa cu trenul, inghetata, cu dureri de cap si frunze ofilite? Chiar nu mai conteaza. Conteaza ca portocalele devin fructele mele preferate:))

No comments:

Post a Comment