Friday, January 22, 2010

De ce sa pleci cu EVS?

M-am gandit ca daca tot s-ar putea sa ma viziteze ceva lume de cand am plecat, ca cica e public, pe undeva pe la info in facebook, ar fi bine sa intocmesc o listisoara, ca inceput al promovarii EVS de care am de gand sa ma ocup la intoarcere. O listisoara cu niste ,,pentru ca"-uri, care sa impulsioneze si alte suflete nelinistite cum am fost eu. U-ha!

1. Pentru ca e altceva.

2. Pentru ca iti dai seama ca ce te leaga de pamanturile tale nu te leaga intr-adevar, iar alea nu sunt chiar pamanturile tale.

3. Pentru CASA vezi si tu cate exista pe planeta asta.

4. Pentru ca inveti sa te descurci singur.

5. Pentru ca inveti sa gatesti.(nu mai trimite mama pachetul pe Dacos)

6. Pentru ca ai ocazia sa cunosti oameni. Rai sau buni, toti vor contribui la dezvoltarea ta.

7. Pentru ca ajungi sa te cunosti mai bine pe tine.

8. Pentru ca inveti.

9. Pentru ca inveti mai mult.

10. Pentru caca peti experienta in cazul in care vrei sa te angajezi cand te intorci. (asta nu inseamna ca EVS mentionat in CV ii surclaseaza pe toti ceilalti candidati la un post).

11. Pentru ca s-ar putea sa nimeresti prost, sa vrei sa te intorci si totusi sa ramai si sa faci ceva cu adevarat.

12. Pentru ca poti sa faci ce vrei si nu vei fi dezamagit de niciun prieten care le ,,povesteste" de bine altora.

13. Pentru ca iei o pauza de la viata celorlalti si incepi sa traiesti pentru tine.

14. Pentru ca te calesti.

15. Pentru ca e usor si totusi, prea putini o fac.

16. Pentru ca e mai cul ca erasmus, ca nu tre' sa inveti. (daca faci ca mine, insa, invarteala te duce la 8 restante in septembrie si totusi, prinzi camin ;))

17. Pentru ca te distrezi rau de tot.

18. Pentru ca vei plange la sfarsit si vei vrea toata viata sa faci chestia asta.

19. Pentru ca intalnesti oameni de 27 de ani care fac asta, in timp ce societatea te pune sa-ti cauti un serviciu bine platit.

20. Pentru ca tre sa fii putin nebun, ca altfel nu ti-e bine.

21. Pentru ca daca n-o faci esti un fraier.

22. Pentru ca e gratis!

23. Pentru ca-ti garantez ca merita! (nu ca ar insemna ceva cuvantul meu, fie el si de onoare)



Si daca nu o faci...Ori esti un plictisitor ori inca nu ti-a aprins nimic/nimeni fitilul.


Zboara, puiule, zboara!!!

2 comments:

  1. servus,
    m-am descis sa las totul si sa merg un an in Polonia cu EVS.
    pentru mine-i o provocare si ma bucur ca din septembrie voi lucra in WROGLAW la semper avanti intr-un proiect cultural.
    lucrez de sase ani ca voluntar in domeniul cultural si era timpul sa am parte de ALTCEVA.

    te rog sa-mi spui, tu ce lucrezi si unde?
    adresa mea de mess e victor88constantin daca vrei sa discutam mai multe.

    ReplyDelete
  2. Buna, Victor! Onorata de vizita, ti-am dat add pe mess si cel mai bine e sa vorbim acolo, ma poti contacta oricand ma vezi available. Sunt foarte bucuroasa sa aud ca pleci:)

    ReplyDelete