Saturday, September 19, 2009

Astazi, 19 septembrie 2009

Da, tot azi. Dupa ce termin de scris citesc. Promit. Las vacile si citesc. Duminica plec la capitala. O zi, sa ma cazez. Astept si asta. Sa inceapa. Azi daa, m-am simtit nesigura. Inca o data. Debitez in propozitii scurte, bine ca nu ma vede nimeni. Si adanc in opinia mea am de gand sa inchei brutal, dandu-mi mie insami a XI-a porunca.


Asculta, priveste si taci!...
Asculta, sa-nveti sa vorbesti,
Priveste, sa-nveti sa cladesti.
Si taci, sa-ntelegi ce sa faci...
Asculta, priveste si taci!

Cand simti ca pacatul te paste
Si glasul Sirenei te fura,
Tu pune-ti lacat la gura
Si-mplora doar sfintele moaste -
Cand simti ca pacatul te paste!...

Cand simti ca dusmanul te-nvinge,
Smulgandu-ti din suflet credinta,
Asteapta-ti tacut biruinta
Si candela mintii nu-ti stinge -
Cand simti ca dusmanul te-nvinge!
Cand vratele-ncep sa te doara,
De teama sa nu-mbatranesti,
Ramai tot cel care esti -
Aceeasi piatra de moara -
Cand bratele-nep sa te doara!...

Iar cand, cu ochii spre cer,
Te-ntrebi ce-ai putea sa mai faci,
Asculta, priveste si taci!...
Din brate fa-ti aripi de fier
Si zboara cu ele spre cer!...


Eu nu tot de zburat vorbeam? Aia e.



P.S. Astazi, 19 septembrie 2009. Ion Minulescu, apropo.

No comments:

Post a Comment