Tuesday, September 15, 2009

Brain damage

The lunatic is on the grass
Remembering games and daisy chains and laughs
Got to keep the loonies on the path


Notez:
Papura = viata mea
Nod = orice problema a carei rezolvare ar insemna activitate => expresia ,,a cauta nod in papura"

Problema mea: nu am nicio problema. NICIUNA!

Isn't it brain damage? Am mai spus ca sunt masochista si-mi primesc, senina, confirmarea. Ma gandeam ca m-as putea intrista putin intorcandu-mi putin privirea spre trecut, ca tot ascultam One of my turns. Am mai scris eu o bucata din versuri mai demult...Se potriveste foarte bine unei iubiri pe cale de disparitie, sau a uneia terminate, vezi cazul subsemnatei.

Oh my god, what a fabulous room!
Are all these your guitars?
This place is bigger than our apartment.
Uh, could I have a drink of water?
Ya want some? huh?
Oh wow! look at this tub!
Wanna take a bath?
What are you watching?
Hello?
Are you feeling ok?

Day after day,
Our love turns gray,
Like the skin on a dying man.
And night after night,
We pretend its all right,
But I have grown older,
And you have grown colder,
And nothing is very much fun, anymore.
And I can feel,
One of all my turns coming on.
I feel,
Cold as a razor blade,
Tight as a tourniquet,
Dry as a funeral drum

Run to the bedroom
In the suitcase on the left
You'll find my favorite axe
Don't look so frightened
This is just a passing phase
One of my bad days
Would you like to watch TV?
Or get between the sheets?
Or contemplate the silent freeway?
Would you like something to eat?
Would you like to learn to fly?
Would ya?
Would you like to see me try?
Ohh, No...

Would you like to call the cops?
Do you think it's time I stopped?
Why are you running away?


Ciudat e ca si amintirile pe care le am, sunt toate frumoase, iar in momentul asta, educatia primita nici nu ma lasa sa plang sau sa oftez. M-am taiat de atatea ori incat acum, ca sa ma vindec, nici macar nu mai am nevoie de pansament: las rana sa respire si se inchide rapid de una singura, de parca as fi urmat un tratament de regenerare. Uneori ma simt ca robotul cel rau din Terminator 2!:)) Sunt razna, stiu.
Si iar ma macina imaginea viitorului care asteapta sa-l traiesc. Si iar mi-e teama de moarte. In ultimul timp imi apare ca o umbra in creierul gol de noduri. Daca nu ma va lasa sa-mi traiesc viitorul? Ana zicea ceva de karma buna. Pai sper CA KArma asta ma apara si de moarte, ca altfel va trebui sa-mi iau o karma rea. Poate se sperie si fuge.
Chiar ma simt goala. Goala de mine. Offf!!!! Unde sunt??


The lunatic is in my head
The lunatic is in my head
You raise the blade, you make the change
You re-arrange me till I'm sane
You lock the door
And throw away the key
There's someone in my head but it's not me.



THEN WHO THE HELL IS IT????

No comments:

Post a Comment