Sunday, September 13, 2009

Pacatele unui Atotstiutor

Dumnezeule!

Oare prin vorbele cu care te inalti singur in ochii nostri, incerci de fapt sa ascunzi cat de mult ai decazut in interior? Asa esti de las si, din pacate pentru tine, de trist? Nu-mi ramane decat sa te compatimesc dragule, pentru ca vei ramane singur, desi vor fi multi in jurul tau care sa te asculte. Si de fapt, iti sade perfect in fata unui judecator, incercand sa aperi un criminal, pentru ca, poate, aparand criminali toata viata ta te vei apara de fapt pe tine, asasin al tuturor gadndurilor straine de propria-ti perceptie eronata asupra vietii.
Esti de-a dreptul nesimtit cand pretinzi prin atitudinea impunatoare ca ai ,,clasa" si cu totul snob cand, in pedanta penibila cu care te afisezi in public, te lauzi cu orice detaliu picant din trecutul parintilor sau, mai rau, al oricarui cunoscut despre care incerci cu tot din-adinsul sa retii amanunte pe care le consideri potentiale subiecte pentru discursurile tale fascinante. Daca te admir pentru ceva, o fac doar in privinta nesimtirii pe care nu ti-e teama sa o arati, prin vorbe dulci si gesturi de gentilom, caci, in jurul meu, rar mai gasesc oameni care sa ma injure non-salanti si cu zambetul pe buze, ca si cum mi-ar face un compliment. Da, pentru asta te respect si poate te-as mai respecta mult timp, daca te-as vedea acceptand macar odata un punct de vedere diferit, daca as auzi de la tine un ,,nu stiu" sincer sau un ,,da, imi pare rau".
Misoginismul pe care incerci sa-l promovezi ca trasatura de baza a personalitatii tale, apropo, nu te face in ochii mei decat si mai slab si mai ipocrit, cand stiu ca esti in stare sa te umilesti in fata partenerei tale prin si din cauza greselilor de copil in haine de adult, pe care le savarsesti in mod repetat si care fac din tine un si mai mare penibil (norocul tau ca doar eu si inca prea putin persoane stiu asta, caci teatrul tau e, recunosc, credibil)! Esti nedezvoltat, baiete, ca un bebelus-geniu nascut prematur! Devii, cu lacrimi in ochi, dragule, patetic si, desi nu o vei recunoaste niciodata, nu o sa-ti placa deloc.
Noi vom iesi mereu la suc, ca deh, eu nu-mi pun mintea cu tine, ba chiar ne vom intelege bine in continuare, pentru ca eu stiu sa te ignor iar tie-ti place sa fii ascultat, dar nu-ti pot ura decat un ,,Pacat de tine!". Hai te las acum sa vizionezi un film bun, in genul alora pe care eu nu le-as putea intelege, ca-mi depasesc nivelul intelectual, dar tu, ai grija, ca risti sa traiesti o viata pe care nu o poti intelege pentru ca-ti depaseste nivelul emotional.

No comments:

Post a Comment